Featured Ad

Jumaat, 13 Julai 2012

Apple

Alooooooohaaaaaa......

Hi.. U all semua dah breakfast ke pagi ni? kadang-kadang boring la asik sarapan mihun, kuih, roti.Last tak ade pilihan lain  makan biskut kering je kat pantry ofis cicah dengan nescafe. Sudaaaa...

Hari ni sarapan pagi saya menitik beratkan aspek kesihatan la konon  ni  ^__________^
Make your life style stay healthy gituuuu ko.

Mulai dari hari ini & saat kini saya memang dah berjanji pada diri saya setiap hari saya mesti makan sebiji buah apple, untuk menjaga kesihatan perot saya. Waaaaaa semangat abis ko yer!

Bukan apa sebenarnye elok kita amalkan pemakanan yang sihat untuk tubuh badan kita, almaklum la usia kita ni makin lama makin bertambah, jadi lebih baik kita mencegah penyakit dari mengubati.

Mariiii....

                                                        My red delicious apple

                                                       Dan lagi...

                                    Feeling bajet jadi model epal jap (jangan muntah) .HAHAHA...

Amalkan gaya hidup sihat.

Pesanan khidmat masyarakat ini dari Yang Comel oppss  comel ke? (*___^)
                                                     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan