Featured Ad

Khamis, 21 Jun 2012

Buah Hati

Hari ni saya nak kenal kan buah hati saya. Hehehe.. Siapa tu? Siapa lagi kalau bukan anak perempuan saya.
Ni nak cerita sikit.. Nama anak saya Khadeeja Husna, boleh panggil deeja atau husna, selalu saya panggil nama dia Deeja je.. Ikut mana-mana mama dia suka panggil la.. hehehe

Lahir pada 17/4/2006 sekarang dah berusia 6 tahun, Nak masuk sekolah darjah 1 tahun depan.Sekejap je rase nye dia dah membesar.Masa berlalu dengan begitu pantas sekali, kita sebagai seorang  ibu amat mengharapkan yang terbaik untuk anak-anak kite semua.Siapa yang tak sayangkan anak sendiri kan...

Bercerita tentang Deeja memang banyak kalau nak bercerita, dengan mulutnya yang keletah, macam-macam soalan yang sering dia tanya pada saya yang kadang-kadang saya sendiri pon tak boleh nak jawab.. Hahaha..Sabar aje la mama ni ..Sekarang ni saya hantar Deeja di Tadika kanak-kanak yang berdekatan dengan kawasan rumah saya.Balik je dari tadika mesti ada lagu yang baru dia nyanyikan pada saya.

husna
Ni la buah hati mama












































































ma&deeja
Mama & Deeja... comel tak? (^_____^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan